web analytics

«Ми більше так не будемо»: творці Diablo IV визнали провал патчу 1.1.0

Розробники Diablo IV провели провели звітний стрім Campfire Chat, де підсумували старт першого сезону, окреслили майбутні зміни та відреагували на шквал критики в бік патчу 1.1.0.

Спільнота вже встигла охрестити його “найгіршим ігроладним оновленням в історії” та знизити користувацьку оцінку гри на Metacritic до 2,3 — а все тому, що попри загалом істотну кількість поліпшень патч буквально порізав усе, що можна було. Якщо казати простими словами, у Варвара й Чарівниці раніше було 1-2 пристойних білди для високорівневих підземель — а тепер стало аж 0! І це ми зараз говоримо про два найпопулярніших класи, тож дивуватися гніву гравців тут нема чого.

Інші класи теж зазнали суттєвих ослаблень. Винятком став лише Друїд, де для ендґейму досі лишилося добрих 3-4 дієвих білди.

І знаючи все це, ком’юніті менеджер Diablo IV Адам Флетчер не став тягнути й озвучив доволі рідкісні в наших ігрових реаліях слова:

Передусім хочемо сказати, що ми дослухалися до ваших відгуків стосовно зменшення сили ваших персонажів. Ми розуміємо, що зміни є поганими, і визнаємо, що це зіпсувало багатьом із вас враження від гри. Ми більше не будемо випускати подібних патчів.

Для уникнення подібних ситуацій у майбутньому розробники хочуть поліпшити комунікацію зі спільнотою і тепер випускатимуть перелік запланованих змін за кілька тижнів до виходу чергового патчу, а тоді вже, з огляду на відгуки гравців, фіналізовуватимуть наступне оновлення.

І почнеться перевірка цього формату наступної п’ятниці, 28 липня.

Поруч із цим розробники сказали, що внесуть поліпшення до Кошмарного підземелля 100-го рівня, бо зараз є воно занадто складним для більшості гравців, а от станом УберЛіліт, ультимативного й остаточного ендґейм-боса гри, вони цілком задоволені. Паралельно Blizzard зараз працює над новим безкоштовним контентом, який запропонує дещо інші форми ендґейму для гравців.

Що ж, загалом дуже тішить, і мені самому як гравцю в Diablo IV приємно, що розробники швидко зреагували, визнали помилки й відразу запропонували шляхи покращення. Усім би так.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Ремастер Horizon Zero Dawn став третім найслабшим цьогорічним релізом Sony на ПК

Світ дикої природи Horizon Forbidden West

«Джокер: Божевілля на двох» став касовим провалом

joker

Нова книга Джейсона Шраєра Play Nice про історію Blizzard вийде українською наступного року

untitled 1

У занепаді Overwatch й скасуванні Warcraft 4 винен не Боббі Котик

overwatch

Blizzard втретє працює над шутером у всесвіті StarCraft

starcraft.jpg

Рольова гра Greedfall 2 провально стартувала в дочасному доступі Steam

greedfall 2

У Helldivers 2 посилять зброю й додадуть токсичний арсенал

helldivers2

Для Cyberpunk 2077 оновили технології згладжувань DLLS, XeSS й додали підтримку FSR 3.0

Cyberpunk 2077

Популярне